Škoda Octavia 1,9 TDi

15. března 2007 v 15:37 | Petr Brdičko |  Váš tuning
Pokud Vám některým přijde tento automobil povědomý, nedivte se. Tahle Octavia za poslední rok navštívila dost tuningových srazů a dostala se i na stránky takových časopisů, jako Autosport & Tuning nebo Škoda Revue. Už jen pohled na ní Vám jistě řekne, že si majitel pořádně pohrál. Každopádně má tento vůz určitě něco do sebe. Toto zpracování Octavie má na svědomí BANDAC (vlastním jménem Radim), podnikatel z Teplic. Před lety se chtěl za prací dopravovat svým vozem, BMW E36, ale usoudil, že vysoká spotřeba bavoráčku by ho přivedla k příliš velké investici. Začal se tedy poohlížet po něčem, co by splňovalo po stránce provozní jeho představy. Přestože po Octavii nikdy netoužil, přijal velmi lákavou nabídku na právě přivezený automobil ze sousedního Německa. Předchozím majitelem byl postarší pán, auto však mělo skvělou výbavu, jako například elektrické ovládání oken, zrcátek, vyhřívaná sedadla atd.
Krátce po koupi tohoto vozu přišla první úprava, 17-ti palcová kola MAK Sting. Pro začátek mu to nejspíš přišlo málo a tak přidal mračení a přední masku Milotec a zadní světla od Sonaru. I tak auto plnilo stále svůj původní účel, tedy účel služebního vozu. Píše se červen 2005. Přes léto nechal Octavii po stránce tuningové odpočívat a přišel podzim a s ním nárazník firmy 666 tuning, dále zadní překryt nárazníku, který byl ale po chvilce odebrán, protože se k původnímu zamýšlení nehodil. Následovalo snížení celého vozu o 35 mm díky holandské firmě M.A.D. Sportive a jejím komponentům. Pomalu tu byla zima a Radimovi nejspíš začalo být líto užívat již takto upraveného automobilu ke svému zaměstnání a proto si pořídil jiný a Octavii odstavil, aby na ní mohl provést další úpravy, především karosářské. První z nich bylo prodloužení kapoty včetně úpravy přední masky.
Dále byly zavařeny prolisy dveří a boční blikače, následovaly úpravy zadních dveří a snížení společně s celkovým zmenšením prolisu pro SPZ. Dveře byly dále vybaveny odskokem na jejich otevření. Ve stejné době byl použit vzorník barev od Volkswagenu, aby z něj mohla být vybrána černá metalíza pro přední kapotu. Až do února 2006 se Radim rozhodoval, jakou barvu automobilu přiřadí. Stala se jí oranžová metalíza vybraná po vzoru Fordu Focus ST, která je složena z několika vrstev barev, perleti a laku. Pochází ze vzorníku Audi a v konečné podobě je to oranžová barva se zlatou perletí, kterou je možno spatřit při dopadu slunečních paprsků. Ve stejné době bylo auto vybaveno potažením interiéru, a to flockem v barvě oranžové a černé, tedy v té samé kombinaci, jako je karosérie, dále zadním nárazníkem firmy Carstyling a Tuning, tmavou keramickou fólií na zadní okna a nově také většími, 18-ti palcovými koly MAM 8, která jsou obuta v pneumatikách Matador Hectora 225/40.
Mimo nových potahů v barvě karosérie přišla na řadu i sada hlinikových pedálů a koberečků, řadící páka z Octavie RS a sportovní volant R1. Automobil je také vybaven plynovými vzpěrami INXS od Revil auto nacházející se v přední kapotě, přední maska je také obohacena o chromované příčky Milotec a můžete zde nalézt i podsvícení Led diodami. Ke správnému tuningu také patří náležitá audio soustava. V Radimově Octavii se dá hudba vnímat díky autorádiu Sony CDX GT 500, které dokáže přehrát i CD a to včetně formátu MP3, také díky trojpásmovým reprákům Magnat umístěným na zadním platu, díky tubě Blaupunkt GT a konečně díky zesilovači Gta 2 Special. Obě posledně jmenované součásti jsou uloženy v kufru vozu. Bonbónkem na závěr je DVD přehrávač Yakumo s 8-mi palcovým monitorem na palubové desce. Jak už jsem uvedl v úvodu, má tahle kráska s českými kořeny něco do sebe a Radim si za ní zaslouží náš obdiv, odvedl velký kus práce.
Máte doma také Vámi tuningově upravený vůz a chtěli byste ho prezentovat na internetu??? Neváhejte a napište nám žádost na e-mailovou adresu ludeco@email.cz a my o Vašem voze zpracujeme reportáž, podobnou této. Je to zcela zdarma... ;-)
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Autoblog Autoblog | Web | 28. března 2007 v 23:12 | Reagovat

Tohleto je styling a ne tuning... Tuning jsou funkční úpravy aute, které mají zvýšit jeo výkon či zlepšit jízdní vlastnosti.

2 Brčko (LUDECO team) Brčko (LUDECO team) | 30. března 2007 v 1:05 | Reagovat

Autoblog: A nemáš to jedno??? Hlavně, že je co číst a hlavně, že můžeme představit vozy Vám, druhým :-)

3 antičech antičech | E-mail | Web | 8. června 2007 v 15:07 | Reagovat

Tuneři do plynu!!!

4 SteFan SteFan | 10. října 2007 v 15:09 | Reagovat

for autoblog:jestli se nepletu tak tuning se dělí do několika sekcí  a i kdyby to nebyl jak ty trdíš tuning tak i tak je to velice povedený autíčko a ten kdo si s tím tak vyhrál zaslouží pochvalu

6 honza honza | E-mail | 9. dubna 2008 v 15:03 | Reagovat

neumí, poradíte?

jak se dostanu k servisní knížce, zajímá mně porucha č.19561

díky honza

http://rapidshare.com/files/20257648/Dilenska__prirucka_Octavia.rar-el.zariadenia_karoseria_servis.prehliadky

7 xXx xXx | Web | 17. května 2008 v 12:15 | Reagovat

:D

8 Reynaldo Gershey Reynaldo Gershey | E-mail | Web | 12. října 2010 v 10:22 | Reagovat

Tak tenhle kvíz nemá chybu http://bit.ly/natalie_kviz

9 bluescreen bluescreen | E-mail | Web | 29. ledna 2012 v 13:55 | Reagovat

Thank you

10 jojo jojo | Web | 23. prosince 2013 v 7:58 | Reagovat

test škoda octavia http://www.autozine.cz/

11 Nana Nana | 29. listopadu 2015 v 10:18 | Reagovat
12 Luril Luril | 29. listopadu 2015 v 10:39 | Reagovat

Eshop s náhradními díly a komponenty pro přestavy na LPG a CNG a pro tyto původní pohony:

http://www.lpgprofi.cz/

13 Lukas Lukas | 21. září 2016 v 11:15 | Reagovat

Potřebujete vyleštit svá alu kola?

http://www.opravy-alukol.cz/lesteni-alu-kol/

14 Keloks Keloks | 6. března 2017 v 8:59 | Reagovat

Broušení, svařování a opravy hlav motorů různých vozů:

https://www.dieselcontrol.cz/brouseni-a-kontrola-hlav/

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama