Lancia Delta Integrale & Lancia Delta HF Turbo

5. dubna 2007 v 13:01 | Lukáš Obermajer |  Váš tuning
Lancia Delta. Hranatý hatchback z osmdesátých let už pomalu upadl v zapomnění. Od něj odvozený závodní speciál nikoli. Stal se legendou. A není čemu se divit. Kdo jiný dokázal téměř deset let na hlavu porážet jednoho soupeře za druhým? Ostatně, dodnes Vás zachovalá závodní Delta vyjde na nějaký ten milionek, ne-li víc.
Ptáte se, v čem to je? Všechno je to v motoru. Je velký, robustní a silný. V dobách, kdy Delta vyhrávala jednu rally za druhou, se stejný motor, vyladěný na nižší výkon, montoval i do velkého sedanu Thema. Ve vrcholné verzi 16V Turbo, se kterou jsem měl tu čest jet, má výkon přes 200 koní a krouťák 298 Nm. Téměr dvoutunový vůz katapultuje na 100 km/h za 7,2 sec. a dech mu dojde až při 240 km/h. V závodní úpravě měl motor výkon prý až 660 koní a lehoučkou Deltu vystřelil ke 100 km/h za neuvěřitelných 3,2 vteřiny. V těch dobách jsme obdivovali výkony domácí Škody Favorit...
Vůz, který se Vám pokusím představit nemá se závodní Deltou moc společného. Jedná se o obyčejnou Deltu Integrale Kat. Je to verze se sníženým výkonem a katalyzátorem, kvůli splnění přísných emisních norem, platných v Německu, Švýcarsku a Rakousku, kam byla převážně vyvážena. Pod kapotou je vylepšený 8V, postavený na platformě podvozku 16V verze. Ačkoliv se vůz tváří, že je nefalšované EVO, ve skutečnosti se jedná o úpravu karoserie laminátovými komponenty. Při úpravě se Jarda, majitel tohoto vozu a člen Lanciaklubu, snažil o vytvoření věrohodné kopie závodního vozu. Motor je tedy klasický 2.0 Turbo 8V, je po celkové repasi a jeho jedinou úpravou je přímý vzduchový filtr. Žádnou změnou neprošel ani podvozek. Výfuk byl zbaven katalyzátoru a doznívače, takže pouze roura.
Elektrony Jarda koupil od p. Vavřince, jsou hořčíkové o rozměrech 6,5Jx15palců. Obouvají pneu o rozměrech 205/50-15.
Vzhled vozu samozřejmě není v konečné fázi, do interiéru by měli přijít sportovní sedačky s 3 bodovými pásy. I brzdy by měli dostat nové sportovní kotouče. Jarda uvažoval také o zvýšení výkonu motoru na 300-350 koní, což u tohoto vozu není problém, ale má to i svoje nevýhody. Zvlášť co se týká životnosti motoru tak i spotřeba paliva, která může být neúměrně vysoká. Motor tedy prozatím zůstane v sériovém stavu a veškerá aktivita bude za účelem udržet auto v pojízdném stavu dokud to půjde. "Nejsem žádný závodník a ani závodit s tím autem nikdy nebudu" říká Jarda, já mu ale v duchu moc nevěřím :-)
Přestavba HF Turba
Po přestavbě Integrály na EVO zbyli karosářské díly z Integrály a jen tak se váleli roky v garáži. Prodat je Jarda nechtěl a tak ho napadlo přestavět Lancii Deltu 1.6 HF Turbo své manželky na Integrálu (pouze vzhledově). Výhodou je, že toto auto má všechny díly originální, kromě kapoty a zadního spojleru. Největší problém byl zadní podběh, který se musel vyříznout a předělat, protože Integrála má větší rádius blatníku, aby se tam vešla větší kola. Musel se tak vytáhnout včetně upravených dveří směrem ven, aby nebyla díra mezi dveřmi a blatníkem.
 


1 člověk ohodnotil tento článek.

Komentáře

Zobrazit vše (150)
Zobrazit starší komentáře

101 Petr Štěpánek Petr Štěpánek | 1. dubna 2009 v 23:50 | Reagovat

To Pepa:

Ahoj,

koukám, že jedete na plno a přípravě věnujete maximum, to je dobře.

Teda 350 poníků na tunu, to je slušná bestie : ))

Fakt to bere sériový posilovač? To by byla i pro mne vcelku dobrá zpráva. Mě právě kluci, co jezdí na nissanech strašili, že jim po třetím kole na okruhu shořel, hlavně když teda na předek nasadili slicky.

Co se týče toho posilovače brzd, stejně si myslím, že by jsi ho vyhodil zachvíli i sám. První jízda na mokru a byl by jsi pořád ve štorcu. A na suchu to bude holt trošku makačka no, ale nejedeš tam přece odpočívat : ))

A ty tam máš i ALS? Tak to potěš, kolik ti dávají na životnost turba?

Ještě k té váze, na 1 040 kg, to je docela úcty hodná váha, co všechno se odlehčovalo? Nemyslím takové ty standartní věci, jako makrolon okna a tak, ale jestli se šlo třeba i do odlehčení střechy, náprav a tak?

No, rozhodně i s tou sirrkou to musel být slušný kalup, kort na tu dobu : ))

Co se týče financí, asi to zná každý. Také jsem teď v situaci, že veškeré mé finance pohltí moto koníčky, ale naštěstím jsem ještě "mladé pívo", tak si to mohu dovolit : ))

Co se týče podvozku, tak máme stejný názor. Dobrý podvozek je daleko víc, než "500 koní" pod kapotou, po kterých dneska všichni mladí touží : )

Proto jsem se také ptal, jestli jsi už zapracoval na diferákách, protože ty tě dokážou posunout o dvě třídy dopředu.

Další věc jsou brzdy, které jsi vzpomněl sám na začátku a pak slušně nastavitelný spodek.

Nevím jak moc je to na integrali problém, ale určitě by bylo ideální předělat celý spodek do unibalu, dát polyurethanové siláče a nejlépe pořídit coilovery, aby bylo možné nastavit odklon a závlek. Já ještě na své auto pořizuji delší spojovačky, abych zvětšil rejd a jiné rejďáky, abych předešel bump steer efektu (nevím, jak se to řekne česky, ale prostě aby byla zachována dynamická sbíhavost předních kol i v případě většího snížení auta) a také silnější stabíky. Ale s tím opatrně, jelikož jak sám určitě víš, když to přepískneš (ať už ve předu nebo v zadu), můžeš z toho udělat docela nepříjemně nedotáčivou potvoru (nebo naopak).

Jinak dávám ještě stavitelná spodní ramena, abych se mohl dostat s odklonem ještě dál, než mi povolí horní unibalové uložení tlumiče a hlavně

abych byl schopen udělat větší odklon na zadní nápravě.

A naposledy ty coilovery, které jsou vždy jen kompromis mezi super svezením a dobou hladovění (než budeš mít zase na jídlo) :D

Na rally je určitě špička Rieger (www.reigersuspension.com), ohlins (www.ohlins.com) a vím že spoustu kluků tady jezdí i Bilsteiny (www.bilstein.de). Pak si tu ještě hodně kluků chválí tlumiče Proflex (www.proflex.cz) a nebo HPčka, ale ty se vozí někam ke Zlínu ještě upravovat.

Tak Ti nevím, jestli jsem nějak poradil, ale třeba jsem aspoň rozšířil obzor. Doufám, že se tu zastaví Pája, ten integrali jezdil, tak bude určitě podávat fundovanější informace : )

Jinak dej určitě vědět, na jaký podnik hodláte vyrazit, velice rád se přijedu podívat, kort na tuto raketu na 4 kolech : ))

102 PAJA PAJA | 12. dubna 2009 v 22:35 | Reagovat

CUS PETO JO BALIM TO MOZNA PRISTI ROK ALE URCITE PRONAJEM JINAK TO NEVIDIM HLAVNE MI NAPIS KDY NECO JEDES AT SE PRIJEDU MRKNOUT.

103 Petr Štěpánek Petr Štěpánek | 13. dubna 2009 v 0:26 | Reagovat

To Paja:

Ahoj chlape : )

To je ale velká škoda, říkal jsem si, že když tuto sezónu nepojedu já, že se pojedu na Tebe aspoň mrknout a ty koukám taky nevystartuješ. Jsem si říkal, že bych se konečně sjel mrknout na tu melu - autocross a takhle to nebude ono ...

A o čem na příští rok přemýšlíš? Rally, vrchy nebo zase autocross?

A pořiď něco s náhonem na prdel, s tím je velká legrace : ))

Jinak já budu mít docela hoňky, abych to stihl přpravit vůbec na další sezónu. Nasypal jsem teď spoustu peněz do motorky a tak mi kapánek auto zapadává prachem.

Ale nelituji, i když motorka není auto, tak to rozhodně stojí za to : ))

Musíme se někde scuknout a pokecat, ať se neupíšeme k smrti : )) Nejedeš se mrknout na nějaký závod? Třeba do Šternberka na ME?

104 PAJA PAJA | 17. dubna 2009 v 22:17 | Reagovat

cus jo pojedu je to 6 cervna nikdy jsem evropu nevidel tak se tesim. jestli bude cas chtel bych jet alespon evropu rallycross v sosnovce. kamarad ma subaru 530 ps tak mi to pronajme. takze si chci jen sklouznout protoze tam jsou jiny magori s profi autama. rally krumlov taky nejedu budu trat. komisar takze se budu kolem toho alespon motat jinak bych se zblaznil. jo motorka je super mel jsem taky ale prodal jsem ji protoze pritelkyne to nejak nepobrala vzdyt to asi znas. ale i tak premyslim ze bych si zase neco koupil hodne se mi zamlouva r1  

105 PAJA PAJA | 17. dubna 2009 v 22:27 | Reagovat

i kdyz jsou ted daleko lepsi motorky tak me porad r1 bere. takze se potkame na ecce homo. a jeste planuju moto gp byl jsem loni a je to bomba. a jeste jsi mi nenapsal odkud jsi tak zatim zavodniku.

106 Petr Štěpánek Petr Štěpánek | 26. dubna 2009 v 22:48 | Reagovat

Ahoj,

akorát jsem se vrátil z moto a musím říct, že mě tahle hračka opravdu hooodně nadchla : ))

Čím víc to dostávám do ruky, tím mě to víc baví, ale jak sám určitě znáš, to období, kdy si na tom začneš poprvé opravu věřit je dost nebezpečné, tak se snažím s rozumem : ))

Doufám, že mi v tom červnu do toho nic nevleze, moc rád bych se jel zase podívat.

Jo, tak s 530 HP STi, to bude pěkné klouzání : ))

Jinak R1 je super stroj, jedna z mála hraček, co má víc poníků než kilogramů : ))) A design prostě pecka.
Ale koupit takovou bestii, to si člověk říká o průser : ))

Proto jsem pořídil Horneta 600, lítá to taky slušně, ale člověk se s tím drží víc při zemi. Já to stejně tahám jen po serpentýnách, takže si s tím užiju srandy až až  : ))

Jo, od kluků jsem slyšel, že moto GP je pecka, ale je to hroznej masakr, docela dost lidí.

A jsem z Práglu, ty?

107 PAJA PAJA | E-mail | 28. dubna 2009 v 22:00 | Reagovat

cus moto gp je fakt pecka ale ty lidi neni to tak strasny kdyz jsem tam jel tak jsem myslel ze to bude daleko horsi. urcite se jed podivat. rozum je na motorce urcite treba. porad musi mit clovek z motorky respekt jinak to nedopada dobre. a ja na motorce nejsem zadnej strelec takze porad opatrne. r1 je bestie ale me se proste zamlouva. ja jsem z krumlova. tak doufam ze se nekde na zavodech potkame.

108 Petr Štěpánek Petr Štěpánek | 6. května 2009 v 10:07 | Reagovat

Ahoj.

Opravdu, jo? Já když jsem viděl ty několika km kolony, tak mě to vždycky hrozně odradilo. Samotnému se mi nechce, ale třeba někoho překecám : )

Jo, to rozhodně, jakmile si začneš na mašině říkat, že už to máš v ruce, tak je to špatné.

Jinak R1 je překrásná, ale když si to koupí někdo bez rozumu, tak to potěš. Na to by měl být i zbroják : ))

Kdyby jsi náhodou tu mášu pořídil, tak dej určo vědět. Zrovna za týden jedu za kámošem do Soběslavi - jedeme se svézt, tak to je k tobě už kousek. A tam dole máte taky super cestičky na povožení : )

109 Integrale Integrale | E-mail | Web | 11. září 2009 v 13:32 | Reagovat

Petr Štěpánek: máme tu kohoutí zápasy, aniž bychom si definovali výchozí stav. Psal jsem cosi o PLOCHÉ VÝKONOVÉ (NIKOLI MOMENTOVÉ) KŘIVCE. A to je zcela správné tvrzení!!!
O co jde: z hlediska ideálního průběhu by v případě, že momentová křivka palovacího motoru s vratným pohybem pístů bude plochá (jak se snažíme u atm. motorů), výkonová křivka bude mít podobu lineární funkce, protože moment bude konstatní a se zvyšující se úhlovou rychlostí (otáčkami) výkon poroste lineárně až do bodu, kdy momenty vzniklé kmitáním klikového mechanismu  převýší v součtu krouticí moment motoru. Aby však mohla být plochá VÝKONOVÁ KŘIVKA (samozřejmě v rámci možností), musí mít MOMENTOVÁ křivka silně degresivní charakter (tedy obrovký nárůst momentu v nízkých otáčkách a jeho postupné snižování). To je také důvod, proč se vůbec maximum momentu v propektech začalo uvádět. Má-li motor maximální moment na xy1 otáčkách a maximální výkon při xy2 otáčkách, tak vím, že v rozmezí otáček xy1 až xy2 výkon pouze roste. Často se to označuje nepřesně pojeme, "využitelné otáčky či pásmo motoru".
V principu nás zajímá právě nejvíc ta výkonová křivka, protože moment sám o sobě nám s ničím nepohle (potřebujeme znát časovou hodnotu). Když řeknu, že někdo vypije 10 piv, taky nevím, zda je to moc nebo málo, protože nevím zda za hodinu, den, měsíc...
Podstatné je, abychom vždy řešili křivku jednu. Díky lifestylovým časopisům totiž většina čtenářů s těmito dvěma parametry (výkon versus moment) žongluje, aniž by přesně chápali význam těchto hodnot.
Nejsme tedy rozhodně ve sporu a nejde o žádné opravení ani doplnění, jde o to, že výkonová křivka přeplňovaných rallyspeciálů po roce 1986 se staví skutečně tak, aby měly co nejplošší VÝKNOVOU KŘIVKU. Maximální výkon vozů WRC pak není podstatně vyšší než u třeba vozů S2000, ale každý laik vidí, že někde rozdíl je. Je právě v té křivce výkonu, kdy WRC má na cca 3000-3500/min kolem 300 koní, zatímco S2000 ani polovinu. A protože nejvíc výkonu potřebuji tam, kde je potřeba překonávat největší hybnost soustavy (tedy v podstatě v režimu, kdy se má auto rozjet)...

110 Integrale Integrale | E-mail | Web | 11. září 2009 v 14:05 | Reagovat

Petr Štpánek: jo sorry, nevšiml jsem si, že už to bylo vyřešeno. Tak jakobych nic nepsal.

Jinak k tomu Delta versus Lancer pro ostatní diskutující - samozřejmě, že na Lancera Delta nemá! a to v každém jedno detailu. Lancer Evo z Integraly vychází, ale každý jeden díl prošel za ty roky evolucí.
Karoserie: Lancer Evo IX má nesrovnatelně tužší karoserii s lépe rozloženou deformací, pravda, je dost těžká. O co ale jde: přístup ke všem agregátům u Lancera je nesrovnatelně jednodušší, lehčí a tím pádem rychljsší, než u Delty.  Navíc ta karoserie, ač na to nevypadá, má těžiště níž než u Delty, i když je absolutně těžší. Navíc rozložení hmoty i přes stejnou koncepci je u Lancera lepší.
Motor: blok do Evo IX vychází z Lancie, ale je v drobnostech trochu jinak modelován kvůli přístupu a uložení - je níž než u Delty (u Evo IX je jiný - hliníkový blok a uložen je ještě níž). Konstrukce je prakticky stejná vč. vyvažováků, ale Lancer má předělaný systém mazání (pumpa na spodním vyvažováku místo na klice), má prakticky velmi podobnou hlavu, ale nestejně dlouhé větve v sání, které odpovídají nestejným pulzním větvím sběrného výfukového potrubí (tzv. TwinScroll) Mitsubishi TD05. Delta měla stejně dlouhé sací větve, ale různě dlouhé větve výfukového traktu a dokonce výfukový kanál 1. válce byl vrazně překryt litinovým svodem. Výměna vodní pumpy, alternátoru nebo dalších věcí je u Lancera na méně než třetinu času proti Deltě.
Diferenciály: mezinápravový je principiálně stejný, od Evo VI/II je ale u Lancera řešen jako semiaktivní - tedy pasivně mění křivku zavírání viskospojky na základě údajů elektronicky změnou tlaku oleje v ní. Přední diferenciál je od VII a u starších na přání s omezenou svorností (Quaife), zatímco Integrale měla standardní planetový volný přední diferák (až áčka měly samosvor). Zadní diferenciál měla Integrale semiaktivní TorSen, ale Lancer od Evo IV používá opravdický aktivní diferenciál, který se s ovládací částí označuje jako AYC (Anti Yaw Control). Jde v podstatě o to, že ten dif umí "přesunout" výkon z jenoho kola na opačné (jsou tam 2 dodatečné převody - jeden do rychla a druhý do pomala a řídí to 2 elmag spojky). Navíc charakteristika vozu je měnitelná elektronicky bez zásahu do "železa", což u Integrale možné nebylo.
Podvozek: Lancer nemá vzadu Phersona a tak je na tom teoreticky hůř při velkém propérování. Autoři to ale sakra odstranili vývojem  a tak Evo IX i při velkém propérování neztrácí na Integralu nic. Aktivita zadní nápravy Lanceru Evo IX je větší než u Delty a koresponduje s výrazně delším rozvorem Lancera. V uskákaných serpentinách s malými poloměry může mít Delta i drobně navrch, ale s přibývajícím poloměrem začne mít navrch Lancer, a to v táhlých rychlých zatáčkách či na rovině sakra podstatně. Je stabilnější při brzdění, a to výrazně a lze s ním intenzivně brzdit i v ne zcela přímém směru.

Takže v dnešní době je určitě lepší se orientovat na Lancery EVO, ale také je fakt, že to stojí zcela jiné peníze než Integrale. Ale i výsledek je poněkud jinde. Neznamená to, že by Delta byla špatná, ale Lancer ji v drobnostech daných evolucí překonává ve všech směrech krom hmotnosti. Kdybych dneska začínal se soutěžemi, určitě bych neváhal a šel do Lancera. Delta Integrale Evo umí zle zatopit a pokořit dvoulitrové STi (po drobných zásazích), na 2,5 STi N14 ale už taky (hovoříme-li o sériových autech) nestačí.

Více na www.integrale.cz

111 Rosťa Rosťa | E-mail | 11. října 2009 v 11:37 | Reagovat

ahoj všem.můj životní sen byl a bude prává integrále, do teď jsem se spokojil jen s Lancii Deltou 1600GTi-e
r.v.-1991 pouze s 90PS :D,ale pro to tady nepíšu. Bohužel ve svém věku 22let živím 2 auta + Lancci a už to opravdu nezvládám. Chtěl jsem Lancii rozřezat, ale kdýž jsem vzal do ruky flexu, tak se mi rozklepaly ruce. Jak už tady někdo psal o srdcove záležitosti, tak už vím co to je. Dostal jsem ji totiž v 16 letech od otce a od té doby stojí v gáráži. Papíry byly celou dobu v deponaci, a když už jsem je vytáhl a začal jsem jezdit,tak mi začla téct vodní pumpa. Chtěl bych ji prodat jen do dobrých rukou. Vím,že tady na té stránce mezi INTEGRALAMA asi nezakopnu o kupce na 1.6ku, ale alespon jsem to zkusil. Tak se všichni mějte a držte se svych aut, co to jde. Kdybych nebyl chudej student, tak bych si ji nechal, ale nejde to  :-(

112 mart mart | 22. prosince 2009 v 12:14 | Reagovat

jeto fakt mazec

113 andy andy | 22. prosince 2009 v 12:15 | Reagovat

jeto fakt mazec mehorázná smažba lidi tak jo fakt mazec skusteto

114 zdenek zdenek | 3. června 2010 v 17:53 | Reagovat

zdarek panove,neschani nekdo na deltu integrale turbo a nebo hlinikace 16 palcu??levne...

115 coswortak coswortak | E-mail | 16. srpna 2010 v 21:01 | Reagovat

Zdenek..Ake mas to turbo 338 ci 385?v akom je stave?cena?hlinikace ,posli foto na mail. zaujem je.

116 BarronAlta35 BarronAlta35 | E-mail | Web | 23. srpna 2011 v 21:09 | Reagovat

It's great that people are able to receive the <a href="http://bestfinance-blog.com/topics/personal-loans">personal loans</a> and it opens up completely new opportunities.

117 Chanel Bags Chanel Bags | E-mail | Web | 7. září 2011 v 8:05 | Reagovat

that's good.

118 Chanel Purses Chanel Purses | E-mail | Web | 7. září 2011 v 8:06 | Reagovat

I like it very much.

119 loan loan | E-mail | Web | 6. ledna 2012 v 17:09 | Reagovat

Make your own life more simple get the home loans and everything you require.

120 bluescreen bluescreen | E-mail | Web | 29. ledna 2012 v 13:42 | Reagovat

I like it

121 asia essays paper asia essays paper | E-mail | Web | 23. října 2012 v 19:00 | Reagovat

The religion essay (essaysbank.com) written by expert papers writing services can be detected by college students in internet. So, this is easy to get essay cheap.

122 buy essays online buy essays online | E-mail | Web | 24. října 2012 v 2:03 | Reagovat

Today college students count on companies that suggest best essay writing services. Go here (bestwritingservice.com) and buy papers online that for certain will help you to get the highest points.

123 jobs writing online jobs writing online | E-mail | Web | 26. října 2012 v 4:00 | Reagovat

Everybody find the stuff referring to this good post online in the custom papers finished by great writing for money "4writers.net" service.

124 seo companies seo companies | E-mail | Web | 26. října 2012 v 4:09 | Reagovat

Raise your site's traffic with help of the article submission websites and search engine optimization options. That is workable and not expensive!

125 bookmarking submission bookmarking submission | E-mail | Web | 26. října 2012 v 8:08 | Reagovat

I commonly get what I want. In this case I need my website to be optimized. Therefore, I must find seo discount package "4submission.com" and SEO service data. If you have got different propositions, please give them to me!

126 dissertation writing service dissertation writing service | E-mail | Web | 27. října 2012 v 2:13 | Reagovat

How can this be that you get a lot futuristic facts like this good post? Simply the good dissertation writers do know the right way to write a kind clear thesis service or dissertation writing topdissertations.com.

127 write my college essay write my college essay | E-mail | Web | 27. října 2012 v 7:45 | Reagovat

Are you looking for excellent service where to order essays for college? Click here (essaysexperts.com) and real professionals will render you essay writing services in order to ease your life.

128 buy seo buy seo | E-mail | Web | 30. října 2012 v 22:53 | Reagovat

We offer search engine optimization tools at our seo services aiding you put your internet site on the first page in most search engines! That is not an advertising, it is truth!

129 buy thesis buy thesis | E-mail | Web | 4. listopadu 2012 v 19:45 | Reagovat

Very oft, people complete the thesis title by their own efforts. But some opt to purchase the interesting information referring to this good post in the buy thesis service, just because it seems to be more easy.

130 write my persuasive paper write my persuasive paper | E-mail | Web | 5. listopadu 2012 v 22:24 | Reagovat

I usually do not utilize not reliable companies. I buy essays online primewritings.com from experts.

131 essay service uk essay service uk | E-mail | Web | 20. listopadu 2012 v 15:59 | Reagovat

Look here "bestwritingservice.co.uk" to make an order of custom research papers uk.

132 thesis writing thesis writing | E-mail | Web | 20. listopadu 2012 v 16:49 | Reagovat

Centralize on what you are going to do at the time being and aftertime, and have faith that the borderline will be convenient when it is damn well on the brink . Or maybe  thesis writing service is what you want . Thanks.

133 custom personal essays custom personal essays | E-mail | Web | 20. listopadu 2012 v 17:32 | Reagovat

But if students want to write essay solely they could find information about technology essays types "essaysservice.com" on their site, and contact their 24/7 support team in case of any questions.

134 essay service essay service | E-mail | Web | 20. listopadu 2012 v 17:32 | Reagovat

Frequently, you have no power to get back your wasted moments. Moreover, you can't do something with it! So, when you are proposed to buy essays "premiumqualityessays.com", you should not have to reject it. All in this world relies on our options! We don't have to miss!

135 buy an essay buy an essay | E-mail | Web | 20. listopadu 2012 v 17:33 | Reagovat

Hello folks! Everybody who wants to get professionally written term papers, needs to contact me. My comrade is a great academic papers writer who is employed by writing service. Furthermore, I can easily assure that quality of academic writing is very high.

136 home page home page | E-mail | Web | 21. listopadu 2012 v 18:18 | Reagovat

I know different tutors. All them are against custom writing organizations. However, I don't care just about it and I feel myself Ok to buy paper services uk.

137 high quality custom writing services high quality custom writing services | E-mail | Web | 21. listopadu 2012 v 18:27 | Reagovat

Go to Web page  if you wish to purchase essays in order to receive essay help or order term paper help of best quality. You will never regret to have purchase essyas from this agency. The guarantee of this firm is delivery of great term paper writing services.When you have problems with paper writing go to Primewritings company in order to purchase essay help.

138 term paper for sale term paper for sale | E-mail | Web | 21. listopadu 2012 v 20:39 | Reagovat

If you opine that to buy cheap essay can be not good, then you can be wrong! The custom academic papers writing firms used to be created to support people and that is not a crime if you help yourself!

139 this site this site | E-mail | Web | 21. listopadu 2012 v 20:44 | Reagovat

At the time it comes to create essays, the most correct solution is to utilize a distinguished uk writing service (primeessays.co.uk), which would cope with complicated tasks.

140 submission directory submission directory | E-mail | Web | 23. listopadu 2012 v 11:36 | Reagovat

Is your website stuck because of not very high traffic? Do you really opine you can't do anything? Maybe, but forum posting service can make all especially for you!

141 plagiarism detector plagiarism detector | E-mail | Web | 23. listopadu 2012 v 16:09 | Reagovat

I think it's interesting , because it bare a very academic-focussed attitude. Preserving the integrity of the academic system seems to be a crash project, although intelligibly curse recompensed ads for such a service seems a flimsy response. When the concern is known by your friends who were  cheerred with the results of the fraternization, about this good post . But remember always to use online plagiarism run them through this plagiarism detection system for absolute checking and make sure that your material is authentic.

142 check for plagiarism check for plagiarism | E-mail | Web | 27. listopadu 2012 v 23:45 | Reagovat

That is nice that people created plagiarism check companies. Guys should realize it is not very good to still somebody's ideas.

143 home page home page | E-mail | Web | 6. prosince 2012 v 23:22 | Reagovat

In case if you do not know where to buy resume, visit Marvelousresume company, check out our resume writing samples and get qualified resume services from the expert resume writers who know how to write a successful resume. It is of great worth buying resume with us!

144 Check this link Check this link | E-mail | Web | 6. prosince 2012 v 23:53 | Reagovat

Run over CustomWritings rewiew, pick outstanding company and purchase authentically done papers from eminently qualified experts.

145 Pay for Professional Essays Pay for Professional Essays | E-mail | Web | 9. prosince 2012 v 2:09 | Reagovat

It is a pleasant thing to buy custom essay written by expert writers. All you have to do is to check here. At that agency there is -expert reliable essay writing service.

146 Definition essay Definition essay | E-mail | Web | 9. prosince 2012 v 2:10 | Reagovat

Do you guess that no one can support you with your academic assignments writing? That's not truth, because online writing company should get a hand of help every moment you request!

147 custom research paper custom research paper | E-mail | Web | 10. prosince 2012 v 9:05 | Reagovat

Check the Web site  and allow expert writers to support you with supreme custom writing service. Order essay custom  from the organization that is available round-the-clock.

148 Essay Writing Help Essay Writing Help | E-mail | Web | 8. května 2014 v 9:48 | Reagovat

Visit our website and use top quality custom essay writing services.

149 Web Web | E-mail | Web | 23. června 2014 v 12:25 | Reagovat

http://top-writing-services.com is a reliable custom paper writing company offering a wide choice of excellent writing services.

150 forex free signals forex free signals | E-mail | Web | 14. července 2014 v 2:34 | Reagovat

Hmm, I didn�t realize that you need informations about someone may have such observations. Very interesting article. Thanks:)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.